Имплементация Южнокорейской программы развития системы детской библиотеки в дошкольных образовательных учреждениях

Authors

Abstract

На сегодняшний день Южная Корея является одной из передовых стран
в ситеме образования. Согласно отчёту PISA по итогам 2015 года Южная
Корея имела более высокий уровень чтения, по сравнению со средними
показателями стран OECD.

References

Muminova, D. (2020). Preschool Teachers' Beliefs and Practice Regarding Emergent Literacy in a Post-Stagnation Period: The Case of Uzbekistan. Journal of Contemporary Educational Studies/Sodobna Pedagogika, 71(3).

Muminova, D. (2020). Children's Happiness in the Post-Soviet Region: A Happy Child, by Andrey Kurpatov.

Muminova, D. (2020). Schastlivyi rebenok by Andrei Kurpatov. Region: Regional Studies of Russia, Eastern Europe, and Central Asia, 9(2), 141-142.

Muminova, D. (2020). Andrei Kurpatov. Schastlivyi rebenok. Region: Regional Studies of Russia, Eastern Europe, and Central Asia, 9(2), 141-143.

Muminova, D. (2020). CHILDREN'S BOOK, AS A DIDACTIC MATERIAL, IN WORKING WITH EARLY PRESCHOOL AGE CHILDREN. InterConf.

Mulatsih, L. S., & Khasan, T. (2024). Landscape Financial Distress One Decade: Bibliometric Analysis. Journal of Economic Global, 1(2), 104-109.

Yusuf, R., Widiasari, W., Lizein, B., Rahmat, M. H. B., & Khasan, T. (2023). Citizen Participation in Developing Community Empowerment in Tourist Villages. Journal of Social Science Global, 1(1), 43-48.

Topilov, K. (2024). Methods in Searching Knowledge: An Exploration in Philosophy of Science. Nordic_Press, 1(0001).

Published

2024-03-06

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>