Maktabgacha ta’lim muassasalarida erta savodxonlikni rivojlantirish doirasida ota-onalar bilan ishlash mexanizmlarini takomillashtirish
Ключевые слова:
erta savodxonlik, kitobxonlik, maktabgacha ta’lim, ota-onalar bilan ishlashАннотация
Ushbu maqolada O’zbekiston respublikasi Davlat ta’lim konsepsiyasiga oid dolzarb
masala ko’tarilgan. Xususan, O‘zbekistonning 2030 yilga kelib PISA (The Programme for
International Student Assessment) Xalqaro miqyosda o‘quvchilarni baholash dasturi reytingi bo‘yicha jahonning birinchi 30 ta ilg‘or mamlakati qatoriga kirishiga erishish uchun savodxonlikni maktabgacha ta’lim tizimidan boshlab rivojlantirish masalasi tahlil qilingan. Ya’ni bolalarda erta savodxonlikni maktabgacha bo’lgan yoshidan boshlab rivojlantirish muhimligi ko’rsatib o’tilgan. Shu o’rinda kitobxonlikni rivojlantirish muhim ekanligi namoyon etilgan. Bu borada maktabgacha ta’lim muassasasining ota-onalar bilan ishlash mexanizmlari ilg’or halqaro texnologiyalarga asoslangan holda taqdim etilgan.
Библиографические ссылки
Muminova, D. (2020). Preschool Teachers' Beliefs and Practice Regarding Emergent Literacy in a Post-Stagnation Period: The Case of Uzbekistan. Journal of Contemporary Educational Studies/Sodobna Pedagogika, 71(3).
Muminova, D. (2020). Children's Happiness in the Post-Soviet Region: A Happy Child, by Andrey Kurpatov.
Muminova, D. (2020). Schastlivyi rebenok by Andrei Kurpatov. Region: Regional Studies of Russia, Eastern Europe, and Central Asia, 9(2), 141-142.
Muminova, D. (2020). Andrei Kurpatov. Schastlivyi rebenok. Region: Regional Studies of Russia, Eastern Europe, and Central Asia, 9(2), 141-143.
Muminova, D. (2020). CHILDREN'S BOOK, AS A DIDACTIC MATERIAL, IN WORKING WITH EARLY PRESCHOOL AGE CHILDREN. InterConf.
Mulatsih, L. S., & Khasan, T. (2024). Landscape Financial Distress One Decade: Bibliometric Analysis. Journal of Economic Global, 1(2), 104-109.
Yusuf, R., Widiasari, W., Lizein, B., Rahmat, M. H. B., & Khasan, T. (2023). Citizen Participation in Developing Community Empowerment in Tourist Villages. Journal of Social Science Global, 1(1), 43-48.
Topilov, K. (2024). Methods in Searching Knowledge: An Exploration in Philosophy of Science. Nordic_Press, 1(0001).
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Dinara Muminova
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.