O‘QUVCHILARNING O‘Z-O‘ZINI BOSHQARISH QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISH ORQALI MUSTAQIL O‘QISHNI OSHIRISH
Ключевые слова:
mustaqil ta'lim, o‘z-o‘zini boshqarish, o‘qish strategiyalari, vaqtni boshqarish, motivatsiya, o‘quv jarayoni, o‘z-o‘zini baholashАннотация
Ushbu tezisda o‘quvchilarning o‘z-o‘zini boshqarish qobiliyatlarini rivojlantirish orqali mustaqil o‘qishni oshirish masalasi tahlil qilinadi. Mustaqil ta'lim o‘quvchilarning o‘z imkoniyatlarini anglash, maqsadlar belgilash va ularni amalga oshirish jarayonida muhim ahamiyatga ega. Tezisda o‘z-o‘zini boshqarish qobiliyatining asosiy komponentlari, jumladan, vaqtni boshqarish, o‘rganish strategiyalarini tanlash va motivatsiya tahlil qilinadi. O‘qituvchilarning bu jarayondagi roli va o‘quvchilarga ko‘rsatiladigan yordamning ahamiyati, shuningdek, o‘quvchilarning o‘z-o‘zini baholash va o‘zaro fikr almashish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Natijada, mustaqil o‘qishning samaradorligini oshirish uchun o‘quvchilarning o‘z-o‘zini boshqarish qobiliyatlarini rivojlantirishning zarurligi va usullari haqida tavsiyalar beriladi. Ushbu ish O‘zbekiston ta'lim tizimida o‘quvchilarning mustaqil ta'lim faoliyatini yanada samarali qilishga xizmat qiladi.
Библиографические ссылки
Anvarov, B. (2020). O'zbekiston ta'lim tizimida mustaqil o'qish. Tashkent: Ta'lim.
Ibragimov, A. (2018). O'quvchilarning o'z-o'zini boshqarish qobiliyatlarini rivojlantirish. Tashkent: O'zbekiston Milliy Universiteti.
Rahmonov, D. (2019). Mustaqil ta'lim: nazariya va amaliyot. Tashkent: Fan va texnologiya.
Qodirov, O. (2021). Ta'lim jarayonida motivatsiya va o'z-o'zini rag'batlantirish. Tashkent: O'zbekiston Davlat Pedagogika Universiteti.
Teshaboev, R. (2022). O'zbekiston ta'lim tizimida raqamli ta'lim resurslari. Tashkent: O'zbekiston Respublikasi Ta'lim vazirligi.
G'ofurov, A. (2023). Mustaqil ta'lim va uning shaxsiy rivojlanishga ta'siri. Tashkent: O'zbekiston Respublikasi Innovatsion rivojlanish vazirligi.
Usmonova, L. (2021). O'quvchilarning mustaqil o'qishga tayyorgarligi. Tashkent: O'zbekiston Milliy Kengashi.
Mirzaeva, S. (2020). Ta'lim muhitida o'zaro fikr almashish. Tashkent: O'zbekiston Ta'lim Akademiyasi.
Abdullayeva, F. (2022). O'z-o'zini baholash vositalari: ta'lim jarayonida.Tashkent: O'zbekiston Respublikasi Oliy va o'rta maxsus ta'lim vazirligi.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Shukur Yuldashev
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.