ФИНЛАНДИЯДА МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ

Авторы

  • Odil Qo'ysinov Nordic International University

Ключевые слова:

таълим режаси, финландияда таълим тизими, болалар ҳуқуқлари, ҳуқуқий (қонуний) компетенция

Аннотация

Мактабгача ёшдаги болалар таълим режасининг асоси Финландиянинг "Илк мактабгача ёшдаги болалар таълими тўғрисида"ги Қонунига асосланган ҳолда Финладия таълим Кенгаши томонидан ишлаб чиқилган. Унга кўра илк ёшдаги болалар таълим режалари асосида илк мактабгача ёшдаги болалар таълими амалга оширилади. Илк мактабгача ёшдаги болалар таълим режасини ишлаб чиқишда, болаларнинг эрта таълим олиш ҳуқуқи, илк ёш давридаги таълим мақсадлари ҳамда "Болалик давридаги таълим тўғрисида"ги Қонунга асос қилиб олинган. «Таълим тўғрисида»ги қонун билан тартибга солинадиган илк мактабгача ёшдаги болалар таълими мактабгача таълимнинг бир қисми ҳисобланади. Мактабгача таълим Кенгашининг қарори билан ишлаб чиқилган "Мактабгача таълим ўқув режасининг асослари" меъёрий хужжатига мувофиқ амалга оширилади. Илк мактабгача ёшдаги болалар таълими Финляндия таълим тизимининг бир қисми сифатида, боланинг ўсиши ва ўрганиш йўлидаги муҳим босқичдир. Илк мактабгача ёшдаги таълимнинг мақсади боланинг таълим олиши учун яратилган шароитларни қўллаб-қувватлаш, умрбод таълим олиш ва инклюзив тамойилларга мувофиқ таълим тенглигини амалга оширишга ёрдам беришдир.

Библиографические ссылки

Куйсинов О.А., Муслимов Н.А., Уразова М.Б. Формирование профессиональной компетенции будущих учителей посредством применения веб-квест технологии «Научное обозрение: гуманитарные исследования» научный журнал, Москва, Россия, 2014 год. №3. Волгоград. Россия. 2015 год.

Куйсинов О.А., Уразова М.Б. О сущности и роли проектировочной деятельности в профессиональном развитии учителя. SCIENCE AND WORLD. International scientific journal. № 5 (21), 2015, Vol.II. Наука и мир. Международный научный журнал, № 5(21),2015, Том Импакт фактор журнала «Наука и мир» - 0,325 (Global Impact Factor 2013, Australia)

Kuysinov O.A. Some Aspects of Modular Educational Technologies Forming Professional Competence of Future Teachers Eastern European Scientific Journal. - Germany, 2018. №4. Р.251-257.

Kuysinov O.A. Developing Professional-Pedagogical Creativity of Future Professional Education Teachers based on Competencial Approach. Eastern European Scientific Journal. - Germany, 2018. №4. Р.257-263.

Kuysinov O.A. Improving the methodologies of raising the effectiveness of continuous education on the basis of ensuring content consistency. «Actual problems of modern science, education and training» Electronic Journal. July, 2021-7/1. ISSN 2181-9750. KHOREZMSCIENCE.UZ. P. 4-8

Kuysinov O.A., Abduraimov Sh.S., Mamatov D.N., Zaripov Z.R., Abduraimova G. Stages of Inter-Integration in Ensuring the Quality of Training and Employment of personnel. «INTERNATIONAL JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION» Scopus Journal. Vol.37, №.2, 2022. ISSN 0827-33-83. http://internationaljournalofspecialeducation.com P. 338-348

Kuysinov O.A., Nosirov A., Abduraimov Sh., Sodikova A., Kutlimuratov K., Mamajonova K. New Uzbekistan - The value of Membership in the Continuous Education System. «INTERNATIONAL JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION» Scopus Journal. https://www.internationaljournalofspecialeducation.com/submission/index.php/ijse/article/ view/515 ISSN No:0827-3383 VOLUME 37, №3. – 2022

Загрузки

Опубликован

2024-03-28

Выпуск

Раздел

Исследовательские статьи

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>