MUSIQA IJROCHILIGINING MUSIQIY-HISSIY IFODA VOSITALARI

Авторы

  • Fotima Olimova Yoshlar muammolarini o‘rganish va istiqbolli kadrlarni tayyorlash instituti tayanch doktoranti

Аннотация

Hissiy ifoda o'qituvchilar va ta'lim tadqiqotchilarining diqqat markazida bo'lgan bu kognitiv faoliyatning yaxshilanishiga olib kelishi mumkin. Muayyan sozlamalarda, shaxsiy va hissiy tajribalar rivojlanish va ta'lim jarayonlariga qadam bo'lishi mumkin. Tuyg'ular o'quvchilarning o'rganishiga sezilarli ta'sir qiladi va sifatli o'qitishda hal qiluvchi rol o'ynaydi, ta’lim islohoti, o‘quvchi va o‘qituvchining o‘zaro hamkorligi. Musiqa tabiati guruh mashg'ulotlarini muvofiqlashtirishni oshirish uchun ajoyib vositaga aylantiradi.

Библиографические ссылки

Asta, Rauduvaite., Chjiyun, Yao. (2023). Musiqa ta'limida hissiyotlarning o'rni: nazariy tushunchalar. Sabiedrība, integrācija, izglītība, 1:491-502. doi: 10.17770/sie2023vol1.7078

Mark, Tompson., Xuan, Ignacio, Mendoza., Jeoff, Luck., Jonna, K., Vuoskoski. (2023). 2. Musiqiy ijroda tovush va harakat xususiyatlari, idrok etuvchi his-tuyg‘ular o‘rtasidagi bog‘liqlik. Musiqa va fan, doi: 10.1177/20592043231177871

Aijing, Qiu., Junrong, Ban., Lingbowen, Kong., Rui, Tian., Lei, Zhou. (2018). 12. Skillful Performance with Sentiment Based on Integration of Four Expressions “Lyrics, Melody, Voice and Form”. International Journal of Information and Education Technology, doi: 10.18178/IJIET.2018.8.8.1107

Dowling W. J. The development of music perception and cognition. Foundations of Cognitive Psychology: Core Reading, 2002. p. 481-502

Загрузки

Опубликован

2024-12-21