Mehmonxona xo’jaligida narx siyosati

Authors

  • Usmonjon Habibjonov International Nordik University

Keywords:

Mehmonxona, iqtisodiyot, mehmonxona sanoati, turizm, turizm siyosati, narx

Abstract

Mehmonxona tasnifi – bu mehmonxonalarni turli mezonlarga ko’ra turkumlashtirish uchun foydalaniladigan tizim
bo'lib, mehmonlarga bron qilayotgan mehmonxona sifati va uslubini tushunish imkonini beradi. Mehmonxonalar
ko’pincha yulduzlar reytingi bo’yicha tasniflanadi, ular taqdim etilayotgan qulayliklar, xizmatlar va ob’ektlar darajasini
ko'rsatadi. Mehmonxonalarni tasniflashning eng keng tarqalgan tizimi birdan besh yulduzgacha, har bir yulduz yuqori
sifat darajasini ifodalaydi. Ammo shuni ta’kidlash kerakki, mehmonxona yulduzlari reytingi bo'yicha yagona global
boshqaruv organi mavjud emas va turli tashkilotlar biroz boshqacha ko’rsatmalarga ega bo’lishi mumkin.

References

Usmonjon, H. (2024). XITOYNING “BIR MAKON, BIR YO ‘L” DASTURINING UMUMIY TUZILMASI VA DUNYO IQTISODIYOTIDAGI O ‘RNI. Research and Publication, 1(1), 59-67.

Habibjonov, U. (2024). Xorijiy mamlakatlarda erkin iqtisodiy zonalarni samarali tashkil qilishning o ‘zaro solishtirma tahlili (Xitoy misolida). Nordic_Press, 1(0001).

Habibjonov, U. (2024). THE INTRODUCTION OF ISLAMIC FINANCE IN CENTRAL ASIA AND ROLE IN THE ECONOMY. Nordic_Press, 1(0001).

Habibjonov, U. (2024). Erkin iqtisodiy zonalarni tashkil etish imkoniyatlari va rivojlantirish yo’nalishlarining horijiy mamlakatlar tajribasi. Nordic_Press, 2(0002).

Sharofiddinov, S., & Habibjonov, U. (2024). Mamlakatimizdagi ishlab chiqarish va sanoat korxonalarida mehnat unumdorligini oshirishda inson kapitalining o ‘rni. Nordic_Press, 2(0002).

Habibjonov, U. (2024). Mamlakatimizda erkin iqtisodiy zonalarni tashkil etish istiqbollarining ilmiy-nazariy asoslari. Nordic_Press, 2(0002).

Published

2024-06-10

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>