PSIXOFIZIOLOGIYA FANINI OʻRGANISHDA FAOL TA’LIM STRATEGIYALARI

Authors

  • Shohida Hakimova Nordic International University

Keywords:

psixofiziologiya, inkluziv, interactive simulyatsiya, BOS (biologik qaytar aloqalar)

Abstract

Psixofiziologiya, psixologik jarayonlar va fiziologik reaktsiyalar oʻrtasidagi bog'liqlikni oʻrganadigan fan. Inson ongi va tanasining ishlashini oʻrganadigan murakkab va qiziqarli sohadir. Bizning aqliy va jismoniy holatlarimiz oʻrtasidagi murakkab aloqalarni tushunish uchun oʻquvchilarni faol jalb qiladigan samarali oʻqitish usullarini qoʻllash juda muhimdir. Faol ta’lim strategiyalari psixofiziologiya darslariga dinamik yondashuvni taklif qiladi, bu esa talabalarga ushbu sohadagi tushunchalarni yaxshiroq tushunish va qoʻllash imkonini beradi. Ushbu maqolada biz psixofiziologiya darslarida faol ta’lim strategiyalarini kiritishning afzalliklari va ular oʻrganish tajribasini qanday oʻzgartirishi mumkinligini koʻrib chiqamiz.

References

Рустамова, М. М., Арапбаева, Д. К., & Норкулова, Н. Т. (2017). Бошланғич синф ўқувчиларида ижодий тафаккурни ривожлантиришнинг педагогик психологик диагностикаси. Услубий қўлланма.–ТДПУ.

Kurbanovna, A. D., & Aubakirovna, A. B. (2023). Personal Psychological Adaptation and its Characteristics. International journal of inclusive and sustainable education, 2(2), 68-70.

Published

2024-04-02