Main directions of marketing strategy in industrial enterprises

Authors

  • Elshod Umarov Nordic International University

Keywords:

MArketingda strategiya atamasi, Sanoatda marketing

Abstract

Маркетологлар томонидан фойдаланиладиган "стратегия" атамаси маркетингга тегишли фаолиятнинг бир кисми булиб, маркетингни режалаштириш ва уни амалга ошириш, фирманинг товар ишлаб чикариш фаолнятининг бош максадлари, йуналишларини белгилаш, товар ва нарх сиёсатини ишлаб чикариш, ракобат курашини олиб бориш, ички ва ташки бозорларга кириш, уларда узининг улушига эга булиши, реклама ишларини олиб бориши, хуллас фирмани муваффаккиятли фаолият олиб борадиган ишларни амалга оширишни бажаради. Стратегия фирманинг рахбарияти томонидан бажариладиган маркетинг фаолиятини ташкил килиш, бошкариш, ресурслардан самарали фойдаланиб фойдани купайтиришга оид ишларни уз ичига олади.

References

Khotamov, I. S., Umarov, E. G., Kuznetsov, V. P., Smirnova, Z. V., & Kutepov, M. M. (2023). Digital Transformation in the Modern Educational System. In Anti-Crisis Approach to the Provision of the Environmental Sustainability of Economy (pp. 195-199). Singapore: Springer Nature Singapore.

Published

2024-03-30

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>