Biznesda kreativ fikrlash

Authors

  • Nigora Lutfullayeva Nordic international university

Keywords:

kreativlik, ijodkor, tafakkur, intellektual qobiliyatlar

Abstract

Bugun dunyoda yuz berayotgan to‘rtinchi sanoat tamaddunining dvigateli harakatga keltiruvchi kuchi bu kreativlik. Atrofga boqsangiz har tomonda inson ijodkorligining beqiyos va hayratlanarli namunalariga duch kelasiz: elektron xizmatlar, virtual reallik, to‘rtburchakli tarvuzlar, tuproqsiz hosil olish. Bularning barchasi inson tasavvuri, tafakkuri mahsulidir.

References

Nigora, L. (2023). Psychological features of creative and innovative thinking of managers. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 19, 45-50.

Lutfullaeva, N. (2022). Development of Cognitive Processes Based on Innovative Educational Technologies in the Framework of Economic Education. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding, 9(4), 209-216.

Эргашева, Д. (2021). Психологические аспекты создания дизайна в контексте цифровой экономики. Наука 21 века: общество и цифровизация, 1(02), 34-38.

Файзуллаева, Н. С., & Эргашева, Д. Д. (2019). СТРАТЕГИИ ПРИВЛЕЧЕНИЯ, РАЗВИТИЯ И СОХРАНЕНИЯ ТАЛАНТЛИВЫХ СОТРУДНИКОВ В ОРГАНИЗАЦИИ. In ПЕДАГОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И ПРАКТИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ (pp. 106-111).

Миралиева, Д. Т. (2023). ТРАНФОРМАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ВАЖНЕЙШИЙ ФАКТОР РАЗВИТИЯ ЭКОНОМИЧЕСКОГО ОБЩЕСТВА УЗБЕКИСТАНА. Science and innovation, 2(Special Issue 14), 835-840.

Published

2024-03-29