FOR SMALL BUSINESS AND ENTREPRENEURIAL ACTIVITY MARKETING PROGRAM DEVELOPMENT

Authors

  • Elshod Umarov Nordic International University

Keywords:

Yalpi ichki mahsulot, Sanoat mahsulotlari, Marketing dasturining asosiy mazmuni

Abstract

Узбекистон Республикаси Презиленти Ислом Каримовнинг мамлакатимизни 2013 йилда ижтимоий-иктисодий ривожлантириш якунлари ва 2014 йилга мулжалланган иктисодий дастурнинг энг муҳим устувор йуналишларига бағишланган Вазирлар махкамасининг мажлисидаги маърузасид"Кичик ва хусусий тадбиркорликнинг роли ва урни тобора мустаҳкамланиб бораётганининг узи иктисодиётимизнинг таркибида булаётган ижобий узгаришлардан далолат беради.Факатгина утган йилнинг узида юртимизда 26 мингдан зиёд кичик бизнес субъекти иш бошлади, ушбу  секторда фаолият курсатаётган корхоналарнинг умумий сони йил охирига келиб 190 мингтага етди.

References

Khotamov, I. S., Umarov, E. G., Kuznetsov, V. P., Smirnova, Z. V., & Kutepov, M. M. (2023). Digital Transformation in the Modern Educational System. In Anti-Crisis Approach to the Provision of the Environmental Sustainability of Economy (pp. 195-199). Singapore: Springer Nature Singapore.

Published

2024-03-26

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>