BOSHLANGʻICH SINFLARDA OʻZLASHTIRISH FAOLIYATINI TA’MINLASHNING USTIVOR VAZIFALARI

Authors

  • Z.T. Xasanova Navoiy innovatsiyalar universiteti, Shoʻrchi filiali, Oliy toifali oʻqituvchi- defektolog

Abstract

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining o‘zlashtirish faoliyatining ustivor vazifalari tahlil etilgan.

References

Asta, Rauduvaite., Chjiyun, Yao. (2023). Musiqa ta'limida hissiyotlarning o'rni: nazariy tushunchalar. Sabiedrība, integrācija, izglītība, 1:491-502. doi: 10.17770/sie2023vol1.7078

Mark, Tompson., Xuan, Ignacio, Mendoza., Jeoff, Luck., Jonna, K., Vuoskoski. (2023).

Musiqiy ijroda tovush va harakat xususiyatlari, idrok etuvchi his-tuyg‘ular o‘rtasidagi bog‘liqlik. Musiqa va fan, doi: 10.1177/20592043231177871

Aijing, Qiu., Junrong, Ban., Lingbowen, Kong., Rui, Tian., Lei, Zhou. (2018). 12. Skillful Performance with Sentiment Based on Integration of Four Expressions “Lyrics, Melody, Voice and Form”. International Journal of Information and Education Technology, doi: 10.18178/IJIET.2018.8.8.1107

Published

2024-12-21