TALABALARNI JO’RSIZ ASARLAR BILAN ISHLASHGA O’RGATISHNING O’ZIGA XOS METODIK IMKONIYATLARI

Authors

  • Uchqun Boliyev O’zbekiston-Finlandiya pedagogika institut “Musiqa ta’limi” kafedrasi v.v.b dotsenti

Abstract

Talabalarni jo’rsiz asarlar bilan ishlashga o’rgatishning o’ziga xos metodik imkoniyatlari keng yoritilgan. Shu bilan birga bo’lajak musiqa o’qituvchilari bu faoliyatda xorda kuylashning eng muhim omillari, ya’ni vokal xor malakalarini egallash bilan bir qatorda o’zlari ham xor jamoasi bilan ishlashga tayyorlanib borishlari metodik jihatdan ochib berilgan.

References

N.Qoziyev. Xor dirijorligi xrestomatiyasi. I-qism. –T.: G’G’ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti, 1975yil.

B.Umidjonov. Jo’rsiz xorlar. –T.: G’G’ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti, 1976yil.

Qudratov I. Talabalar va bolalar ashula va xor jamoalarini tashkil qilish va ishlash metodikasi. -Toshkent, Fan va texnalogiyalar nashriyoti 2006y.

Qahharov N.V. Vokal asoslari. O’quv qo’llanma. T.: Iqtisod-moliya. 2008. 314 b.

I.Qudratov. An’anaviy xonandalik. Darslik Samarqand 2022-y

Sh.Omanqulova. Umumta’lim maktablari musiqa darslarida folklor qo‘shiqlarini o‘rgatish orqali o‘quvchilarni milliy qadriyatlar ruhida tarbiyalash. O‘zDSMI xabarlari ilmiy-metodik jurnal2024/4(31) 62-bet.

D.Samatova. Umumta’lim maktablarida sinfdan tashqari musiqa mashg‘ulotlari orqali o‘quvchilarni estetik tarbiyalash. O‘zDSMI xabarlari, ilmiy-metodik jurnal 2024/4(31) 65-bet.

Published

2024-12-21