OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA TYUTORLIK FAOLIYATINI TASHKIL ETISHNING PEDAGOGIK IMKONIYATLARI

Authors

  • Nozik Karimova Alfraganus universiteti Pedagogika fakulteti “Pedagogika va psixologiya” magistratura mutaxassisichligi 2-kurs magistranti

Abstract

Mazkur maqolada Respublika oliy ta’lim tashkilotlarida tyutorlik faoliyatinining mazmuni, shakli tashkil etishning  pedagogik imkoniyatlari va mexanizmalari xususida fikr yuritiladi.

References

Tarbiya fanining metodikasi. Toshkent: “Pedagogika” nashriyoti. G‘afurov. R. (2016-yil).

Ta’limda zamonaviy yondashuvlar va metodikalar. Toshkent: “O‘qituvchi” nashriyoti.Hoshimova N.(2018-yil).

Pedagogik tadqiqotlar va ularning natijalari. Toshkent: “O‘zbekiston ta’limi” nashriyoti. Koziyev X. (2022-yil).

O‘zbekiston Respublikasining Ta’lim to‘g‘risidagi qonuni. O‘zbekiston Respublikasi ta’lim tizimidagi yangi qonun va normativ-huquqiy hujjatlar. Toshkent Sh., 2020-yil 23-sentyabr, O‘RQ-637-son.

Published

2024-12-20