O'ZBEKISTON VA FINLANDIYA MUSIQA TA’LIMIDA KOMMUNIKATIV KOMPETENSIYASINI SHAKLLANISH MASALALARI

Authors

  • Dilafruz Maxmudova Xalqaro Nordic universiteti “Psixologiya va maktabgacha ta’lim” kafedrasi katta o‘qituvchisi

Abstract

Finlandiya va O'zbekiston kabi ikki turli madaniyat va ta'lim tizimiga ega davlatlarda musiqaning o'rni va ta'siri farq qiladi. Ushbu maqolada bir tomondan musiqaning tarbiyachilar va ularning kommunikativ kompetensiyasini shakllanishidagi o'rni va ahamiyati tahlil qilinsa, ikkinchi tarafdan, har ikki mamlakatda musiqaning tarbiyachilar va bolalar o'rtasidagi kommunikativ kompetensiyani shakllanishidagi o'rni qiyoslanadi.

References

Qodirova M. (2021). "Musiqa ta'limi va bolalarning ijodiy qobiliyatlari". O'zbekiston musiqa ta'limi jurnali, 3(2), 45-50. Musiqa ta'limining bolalar rivojlanishidagi ahamiyati haqida tadqiqot.

Ruziev A. (2019). "Maktabgacha ta'limda musiqiy faoliyatlar va ularning ta'siri". Ta'lim va tarbiya, 2(1), 67-72. Maktabgacha ta'limda musiqa va ijodiy faoliyatlarning o'zaro bog'liqligi haqida ma'lumotlar.

Sattorova N. (2020). "Bolalar ijodiyligini rivojlantirishda musiqa ta'limining roli". O'zbekiston pedagogika jurnali, 4(3), 30-35. Bolalar ijodiyligini rivojlantirishdagi musiqa ta'limining ahamiyati haqida maqola.

Published

2024-12-20