Mustaqil taʼlimni tashkil etishda xalqaro kredit-modul tizimlarining ro‘li va imkoniyatlari
Keywords:
Mustaqil taʼlim, kredit-modul tizimi, xalqaro tajriba, moslashuvchan taʼlim, bilimni baholash, taʼlim sifati, O‘zbekiston taʼlim tizimi, innovatsion yondashuvlar.Abstract
Annotatsiya:Mazkur maqolada mustaqil taʼlim jarayonlarni samarali
tashkil etishda xalqaro kredit-modul tizimlarining o‘rni va imkoniyatlari tahlil
qilingan. Xususan, kredit-modul tizimining o‘quv jarayonini talabaning
mustaqil ishlashiga yo‘naltirishi, taʼlim jarayonida moslashuvchanlikni
taʼminlashi va talabalar bilimini baholashda aniqlikni oshirishi kabilar
yoritilgan. Shuningdek, maqolada xalqaro tajriba asosida kredit-modul
tizimidan foydalanishning o‘ziga xos jihatlari, jumladan, talabalar bilimini
mustaqil o‘zlashtirish darajasiga ko‘ra boshqarish imkoniyatlari ko‘rib
chiqilgan. O‘zbekiston taʼlim tizimida kredit-modul tizimining joriy etilishi
jarayonlari tahlil qilinib, uning afzalliklari hamda yuzaga kelishi mumkin
bo‘lgan muammolar va ularni hal qilish yo‘llari bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
References
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati:
Qizi, B. G. D. (2023). INKLYUZIV TA’LIMNI JORIY ETISH OLDIDA
TURGAN MUAMMOLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH ETISH
YO ‘LLARI. Science and innovation, 2(Special Issue 14), 204-209.
Dilafruz, M., Gulnora, M., & Gulnoza, O. (2023). In Youth Developing the
Skills of Fighting Against Popular Culture is the Challenging Problem of
Today. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 19, 6-8.
Takhirovna, M. D., & Sharofat, Y. (2022). The Negative Impact of" Mass
Culture" on the Consciousness of the Youth of Uzbekistan. Zien Journal of
Social Sciences and Humanities, 7, 61-65.
Мусаханова, Г., & Дилафруз, М. (2021). Талабаларнинг Ташкилотчилик
Қобилиятларини Ривожлантиришда Мустақил Таълим Олиш
Шаклларининг Аҳамияти. IJTIMOIY FANLARDA INNOVASIYA ONLAYN
ILMIY JURNALI, 1(6), 85-90.
Takhirovna, M. D. (2020). MEANS OF COMBATING MASS CULTURE
AMONG YOUNG PEOPLE. European Journal of Research and Reflection in
Educational Sciences Vol, 8(9).
Vokhidova, N. K., Khalikova, Z. M., Islamova, F. S., & Abdulkhayeva, M. B.
(2024). Organization Of The Educational Process In Primary Education With
The Participation Of Artificial Intelligence. Educational Administration:
Theory and Practice, 30(4), 1906-1909.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Shavkatjon Kuldashev
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Litsenziya shartlari
Bu ish Creative Commons Attribution-NoCommercial 4.0 xalqaro litsenziyasi ostida litsenziyalangan. Ushbu litsenziya nusxasini koʻrish uchun http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ saytiga tashrif buyuring yoki Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, AQShga xat yuboring.
Ushbu litsenziyaga muvofiq, siz:
Ulashish — materialni istalgan vosita yoki formatda nusxalash va qayta tarqatish
Moslashtiring - remiks qiling, o'zgartiring va materialga asoslang
Litsenziya shartlariga rioya qilgan holda litsenziar ushbu erkinliklarni bekor qila olmaydi. Quyidagi shartlar asosida:
Atribut - Siz tegishli kredit berishingiz, litsenziyaga havolani taqdim etishingiz va o'zgartirishlar kiritilganligini ko'rsatishingiz kerak. Siz buni har qanday oqilona yo'l bilan qilishingiz mumkin, lekin litsenziar sizni yoki sizning foydalanishingizni ma'qullashini taklif qiladigan tarzda emas.
Notijorat - Siz materialdan tijorat maqsadlarida foydalana olmaysiz.
Hech qanday qo'shimcha cheklovlar yo'q - Siz boshqalarga litsenziya ruxsat bergan har qanday harakatni qonuniy ravishda cheklaydigan qonuniy shartlar yoki texnologik choralarni qo'llay olmaysiz.