INKLYUZIV TA’LIMNI TASHKIL ETISHDA INNOVATSION YONDOSHUVLAR: MUAMMO VA YECHIMLAR

Authors

  • Guljamol Bakhromova Nordic Intrernational University

Keywords:

inklyuziv ta’lim, innovatsion yondashuv, kubik metodi, Venn diagrammasi, innovatsiya, tendensiya, samaradorlik, metodlar, induvidial, jamoaviy munosabat, alohida ta’lim ehtiyojiga ega o‘quvchi.

Abstract

Annotatsiya

       Mazkur maqolada hozirgi kunda inklyuziv ta'lim muhitini yaratishga yordam beradigan zamonaviy tendentsiyalar, texnologiyalar va innovatsion yondashuvlar haqida umumiy ma'lumot berilgan.  Turli xil maxsus ehtiyojli o‘quvchilar uchun ta’lim resurslaridan foydalanish jarayonini samarali tashkil etish borasida qo‘llaniladigan innovatsion metodlar, grafik organayzerlar, moslashtirilgan o‘quv materiallari, axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish kabi keng ko‘lamli masalalarni qamrab oluvchi mazkur maqola ilmiy va nazariy amaliyotlar tahliliga asoslangan. Maqola inklyuziv ta’limni tashkil etishda innovatsion yondashuvning asosiy muammolarini aniqlash hamda pedagogic yechim sifatida tegishli o‘qitsh metodikasini ishlab chiqishni qo‘llab-quvvatlashga qaratilgan.

References

Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati:

Respublikasining Konstitutsiyasi Toshkent. “Yuridik adabiyotlar publish”. 2023. Shavkat Mirziyoyev, Yangi O‘zbekiston Taraqqiyot Strategiyasi, “O‘zbekiston”. Toshkent -2022.

Baxromova, G. D. Q. (2022). Eshitishida muammolari bo’lgan o’quvchilarga o’nli kasrlarni o’qitish texnologiyasi. Science and Education, 3(5), 772-777.

ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ МЕНЕДЖМЕНТ КАК ТЕОРИЯ И ПРАКТИКАУПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМ ПРОЦЕССОМ

ДТ Миралиева, РА Салихова Journal of Integrated Education and Research 2 (9), 41-44

Muratova, A. K. (2023). “MAORIF VA O ‘QUTG ‘UCHI” JURNALIDA ZAMONDOSH ADIBLAR IJODINING TALQINI. GOLDEN BRAIN, 1(9), 115-121.

Eshmurodova, G. X., & Xushmurodova, A. (2023). BOSHLANG’ICH SINFLARDA ONA TILI OʻQITISH METODIKASI MODULINI TAKOMILLASHTIRISHDA LOYIHAVIY TA’LIMNING AHAMIYATI. Science and innovation, 2(Special Issue 4), 399-400.

Published

2024-12-17