MUSIQA DARSLARI - AXLOQ DARSLARI
Ключевые слова:
- inson his-tuyg‘ulari, emotsiyalari, hayotiy voqeliklarining axloqiy jihatdan mazmunli va estetik jihatdan o‘zgartirilgan olami bilan ma’naviy muloqotning maxsus shakliga qo‘shilish qobiliyati sifatida voqelik va san'atga estetik empatiya qobiliyatini samarali rivojlantirish; - hissiy-sezgi sohasini faollashtirish orqali voqelikni, axloqiy, ma’naviy dunyoni yaxlit, uyg‘un idrok etish qobiliyatini rivojlantirish; - ham san’at turi, ham o‘rganish fani sifatida musiqaga psixologik moslashuvni ta’minlash; - musiqa bilan muloqot qilishning amaliy ko‘nikmalarini rivojlantirish; - bilimlar bilan boyitish, ijobiy motivatsiyani rag‘batlantirish.Аннотация
Barcha o‘quv fanlari ichida yagona chinakam ma’naviy-axloqiy tarbiyaviy
kuchga ega fan bu musiqadir, chunki u nafaqat ongni, balki his-tuyg‘ularni ham
rivojlantiradi va olijanoblashtiradi. Agar biz ta’lim jarayonida insonni yaxlit tarzda,
ya’ni uning vujudini, miyasini, ruhini tarbiyalamasak, biz o‘rgatganlarni oldidagi
burchimizni bajarmagan hisoblanamiz.
Библиографические ссылки
Anvarovna, K. D., Amanbaevna, I. G., & Ibragimovna, S. D. (2021). Project Activity of Students in Music Lesson. Academicia Globe, 2(04), 199-202.
Ибрагимджанова, Г. А. (2019). Фольклор как устное народное творчество. Вестник науки, 4(10 (19)), 11-13.
Ro'zimurodov, I. (2024). Madaniyatga e’tibor–millatga e’tibor. Nordic_Press, 2(0002).
Salimova, D. (2024). THEORETICAL BASIS OF WORK ON VOICE EXERCISES IN VOCAL PERFORMANCE IN PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE MUSIC TEACHERS. Science and innovation, 3(B2), 450-456.
Ro'zimurodov, I. (2024). XALQ CHOLGʻULARI VA ULARDA IJRO ETISH MASALALARI XUSUSIDA. Nordic_Press, 2(0002).
Berdiyevich, P. Q. (2023). METHODS OF IMPROVING PROFESSIONAL PEDAGOGICAL TRAINING OF THE FUTURE MUSIC TEACHER. International Journal of Pedagogics, 3(05), 121-127.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Gavxar Ibraximjanova
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.