Mustaqil taʼlimni tashkil etishda xalqaro kredit-modul tizimlarining ro‘li va imkoniyatlari
Ключевые слова:
Mustaqil taʼlim, kredit-modul tizimi, xalqaro tajriba, moslashuvchan taʼlim, bilimni baholash, taʼlim sifati, O‘zbekiston taʼlim tizimi, innovatsion yondashuvlar.Аннотация
Annotatsiya:Mazkur maqolada mustaqil taʼlim jarayonlarni samarali
tashkil etishda xalqaro kredit-modul tizimlarining o‘rni va imkoniyatlari tahlil
qilingan. Xususan, kredit-modul tizimining o‘quv jarayonini talabaning
mustaqil ishlashiga yo‘naltirishi, taʼlim jarayonida moslashuvchanlikni
taʼminlashi va talabalar bilimini baholashda aniqlikni oshirishi kabilar
yoritilgan. Shuningdek, maqolada xalqaro tajriba asosida kredit-modul
tizimidan foydalanishning o‘ziga xos jihatlari, jumladan, talabalar bilimini
mustaqil o‘zlashtirish darajasiga ko‘ra boshqarish imkoniyatlari ko‘rib
chiqilgan. O‘zbekiston taʼlim tizimida kredit-modul tizimining joriy etilishi
jarayonlari tahlil qilinib, uning afzalliklari hamda yuzaga kelishi mumkin
bo‘lgan muammolar va ularni hal qilish yo‘llari bo‘yicha tavsiyalar berilgan.
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yxati:
Qizi, B. G. D. (2023). INKLYUZIV TA’LIMNI JORIY ETISH OLDIDA
TURGAN MUAMMOLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH ETISH
YO ‘LLARI. Science and innovation, 2(Special Issue 14), 204-209.
Dilafruz, M., Gulnora, M., & Gulnoza, O. (2023). In Youth Developing the
Skills of Fighting Against Popular Culture is the Challenging Problem of
Today. Zien Journal of Social Sciences and Humanities, 19, 6-8.
Takhirovna, M. D., & Sharofat, Y. (2022). The Negative Impact of" Mass
Culture" on the Consciousness of the Youth of Uzbekistan. Zien Journal of
Social Sciences and Humanities, 7, 61-65.
Мусаханова, Г., & Дилафруз, М. (2021). Талабаларнинг Ташкилотчилик
Қобилиятларини Ривожлантиришда Мустақил Таълим Олиш
Шаклларининг Аҳамияти. IJTIMOIY FANLARDA INNOVASIYA ONLAYN
ILMIY JURNALI, 1(6), 85-90.
Takhirovna, M. D. (2020). MEANS OF COMBATING MASS CULTURE
AMONG YOUNG PEOPLE. European Journal of Research and Reflection in
Educational Sciences Vol, 8(9).
Vokhidova, N. K., Khalikova, Z. M., Islamova, F. S., & Abdulkhayeva, M. B.
(2024). Organization Of The Educational Process In Primary Education With
The Participation Of Artificial Intelligence. Educational Administration:
Theory and Practice, 30(4), 1906-1909.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Shavkatjon Kuldashev
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.