ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ТЎҚИМАЧИЛИК КОРХОНАЛАРИГА ИННОВАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРНИ ЖАЛБ ҚИЛИШ МУАММОЛАРИ
Аннотация
Глобализм концепцияси доирасида жаҳон иқтисодиётини ривожлантириш
имкониятларининг ҳозирги кўринишда тугаши жаҳон иқтисодиётининг янги моделга
ўтишини олдиндан белгилаб беради. Ушбу режимнинг ўзига хос хусусияти миллий
манфаатларни, биринчи навбатда, миллий ишлаб чиқарувчиларни ҳимоя қилишдир. Ушбу
концепция доирасида ҳар бир мамлакат нафақат ички бозорни тўлдириш, балки иш
ўринларини сақлаб қолиш ва тадбиркорлик субъектларини жалб қилиш асосида ўзининг
иқтисодий ва саноат сиёсатини шакллантиришга мажбур бўлади. Инновациялар орқали
диверсификация ва тузилмавий муаммоларни ҳал қилиш қулай бизнес муҳитини яратиш,
бозор рақобатини кучайтириш ва фирмаларни бошқа мамлакатлар ёки тармоқларда
ҳаётийлиги исботланган ғоялар, бизнес моделлари ва технологияларни тизимли равишда
ўзлаштириш ва мослаштириш учун қўллаб-қувватлашни талаб қилади.
Библиографические ссылки
Yuldash, T. (2023). ZULFIYANI ESLAB. Scientific Impulse, 1(7), 737-739.
Tashpulatova, M. R. (2024). MAVZU: RIVOJLANGAN XORIJIY MAMLAKATLARIDA PEDAGOG KADRLAR TAYYORLASH MASALALARINING QIYOSIY TAHLILI. Science and innovation, 3(Special Issue 16), 147-150.
Sodoot, X. Z., & Jo’rayevna, N. D. (2023). NAVOIYGA SAYOHAT. Scientific Impulse, 1(6), 1089-1091.
Baxtiyorjon o’g’li, Y. B. (2024). MАKTАB TАSHKILОTLАRINI BОSHQАRISHDА DIREKTОR О’RINBОSАRLАRNING KАSBIY MА’NАVIYАTINI YUKSALTIRISH. SO ‘NGI ILMIY TADQIQOTLAR NAZARIYASI, 7(6), 121-126.
Urazova, N. X. (2023). UMUMTA’LIM MAKTAB DIREKTOR O ‘RINBOSARLARI FAOLIYATI SAMARADORLIGINI OSHIRISH MASALALARI. RESEARCH AND EDUCATION, 2(12), 236-239.
Talatovna, T. S. (2024). IJODKORLIK PEDAGOGIKASI ASOSIDA KASBIY ETIKET VA PROFESSIONAL MULOQOTNI O’RGATISHNING AHAMIYATI. Science and innovation, 3(Special Issue 16), 507-513.
Qosimova, D. Z. (2023). TAʼLIM MUASSASASI RAHBARLARINING BOSHQARUV KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH. Ilm-fan va ta'lim, 1(15).
Talipova, M. (2024). ANALYSIS OF THE CONDITIONS FOR THE DEVELOPMENT OF MEDICAL TOURISM IN UZBEKISTAN AND ITS SITUATION. Science and innovation, 3(A3), 83-89.
Хурсаналиев, Б., & Аширалиев, Р. (2024). КИЧИК БИЗНEСДА МАҲСУЛОТ ВА СEРВИСЛАР РEКЛАМАСИДА ИЖТИМОИЙ ТАРМОҚЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ. Kokand University Research Base.
Qizi, M. X. Q. (2021). MAKTAB O’QUVCHILARIDA AGRESSIV XULQ-ATVORNING NAMOYON BO’LISHI VA UNI BARTARAF ETISH MEXANIZMLARI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 1(2), 218-221.
Bobur, A. (2024). TA’LIM TIZIMIDA KELAJAK AVLOD YOSHLAR TARBIYASINING AHAMIYATI. Scientific Impulse, 2(21), 715-719.
Tolkunovna, A. V. (2024). BASED ON THE EDUCATIONAL PRACTICE 4+ 2 PROGRAM IN THE TRAINING OF FUTURE PRIMARY EDUCATION TEACHERS. Science and innovation, 3(B2), 310-314.
To’Xtasinovna, A. H. (2023). ADVANCED FOREIGN METHODOLOGIES IN THE DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL COMPETENCE IN THE MANAGEMENT OF INSTITUTIONS OF PROFESSIONAL EDUCATION. Science and innovation, 2(Special Issue 14), 133-138.
Jabborova, R. (2024). METHODS AND TASKS OF DEVELOPING COMMUNICATIVE SKILLS IN PRIMARY EDUCATION TEACHERS. Science and innovation, 3(B2), 157-163.
Musayeva, L. (2024). THE ROLE OF THE WORKS OF OUR ANCESTORS IN TEACHING THE SCIENCE OF EDUCATION IN PRIMARY EDUCATION. Science and innovation, 3(B2), 144-149.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Категории
Лицензия
Copyright (c) 2024 Shoira Suleymanova
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.