KO’RISHDA NUQSONI BO’LGAN BOLALAR
Ключевые слова:
Korreksiya, ritmika, davolovchi, logopediya, mayda qo’l motorikasini rivojlantirishАннотация
Ushbu maqolada ko’rishida nuqsoni bo’lgan bolalar bilan olib boriladigan korreksion mashg’ulotlar va ularning mazmuni haqida so’z yuritilgan. Ta’lim muassasalarining ko’rishida nuqsoni bo’lgan bitiruvchi yoshlarni hayotga yo’naltirishdagi ustuvor vazifalarini amalga oshirishda jismoniy imkoniyati cheklangan yoshlarni mustaqil hayotga moslashuvida sog’lom yoshlar bilan
integrasion birlashuvida, kasb hunar egallashlarida qo’llab quvvatlashdan iborat. Eng muhimi o’qituvchilarning kasbiy mahoratini shakllanishida ta’lim oluvchi va pedagog o’rtasidagi o’zaro samimiy muloqotni yaxshilash har bir bitiruvchi nogironligi bo’lgan yoshlarni jamiyatda o’z o’rnini topishlariga amaliy jihatdan ko’maklashishdan iborat.
Библиографические ссылки
F.U.Qodirova va Z.X.Xusnuddinova. "Tiflopedagogika". Chirchiq-2023.
2020-yil 23-sentabrdagi 637-sonli "ta’lim to’g’risida"gi Qonuni
(https://Lex.uz/doss/-5013007),O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining
-yil 12-oktabrdagi 638-sonli "alohida ta’lim ehtiyojlari bo’lgan bolalarga ta’lim
berishga oid normativ-huquqiy hujjatlarni tasdiqlash to’g’risida"gi qarori
(https://Lex.uz/doss/-5679836).
Kruchinin V.A. Obuchenie slepix orintirovke v prostranstve. -M ., 1992
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Feride Alieva, Ruslan Shodmonov
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.