O’ZBEKISTONDA TA’LIM SOHASIDAGI ISLOHOTLAR: INKLYUZIV TA’LIM
Ключевые слова:
ta’lim, ta’lim shakllari, jamg’arma inklyuziv ta’lim, UNICEF, pedagogik tahlil, metod, ijtimoiy siyosatАннотация
Maqolada o’zbekiston ta’lim sohasidagi islohotlar: inklyuziv ta’limni yuksaltirish masalalari, inklyuziv ta’limdagi bolalarga yaratilayotgan sharoitlar, 2020-2025-yillarda xalq ta’limi tizimida inklyuziv ta’limni rivojlantirish konsepsiyasining pedagogik mohiyati tahlil qilingan.
Библиографические ссылки
Tojikarimova Moxira Anvarjon qizi, & Abdullajonov Davronjon Shokirjon o’g’li. (2023). boshlang’ich ta’lim samaradorligini oshirishga qaratilgan zamonaviy yondashuvlarning maqsad va vazifasi. qo’qon universitetixabarnomasi,1(1),658–660. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.671
Qobiljon qizi, S. G. (2023). o`zbekistonda ta’lim sohasidagi islohotlar: inklyuziv ta’lim va yangicha pedagogik yondashuvlar. fan, ta’lim va amaliyotning integrasiyasi, 422-425. Retrieved from https://journal.bilig.uz/isepsmj/article/view/253
O`zbekiston Respublikasining 2020-2025-yillarda Xalq ta’limi tizimida inklyuziv ta’limni rivojlantirish Konsepsiyasi.( https://lex.uz/docs/-5044711)
BMTning “Nogironlar huquqlari to`g`risidagi Konvensiyasi(UNCPRD) 2006-yil 13-dekabr
Tojikarimova Moxira Anvarjon qizi, & Jumanova Shahnoza Ikromjonovna. (2023). umumiy o’rta ta’lim maktablarida joriy etilgan yangi
darsliklarning afzallik jihatlari. qo’qon universiteti xabarnomasi, 1(1), 661–663.
https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.672
JS Ikromjonovna. (2023). maktabgacha ta’lim tashkilotlarida bolalarning o’yin kompetensiyasini rivojlantirish. qo’qon universiteti xabarnomasi, 586-588
O’zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning O’qituvchi va murabbiylar kuniga bag„ishlangan tantanali marosimdagi nutqi. 2020-yil 30-sentabr.( http://marifat.uz/marifat/ruknlar/rasmiy/4939.htm)
Tojikarimova, M. A. qizi. (2023). boshlang’ich ta’lim samaradorligini oshirishda innovatsion ta’lim texnologiyalaridan foydalanishga zamonaviy yondashuvlar. Educational Research in Universal Sciences, 2(16),824–828.Retrievedfrom http://erus.uz/index.php/er/article/view/5106
Ikromjonovna, J. S. (2023). umumiy o ‘rta ta’lim maktablarida joriy etilgan yangi darsliklarning afzallik jihatlari. qo’qon universiteti xabarnomasi, 661-663
Tojikarimova Moxira Anvarjon qizi, & Valiyeva Nargiza. (2023). tarbiya jarayonida oila mahalla hamda ta’lim muassasalarining o’zaro hamkorligi. qo’qon universiteti xabarnomasi, 1(1), 637–639. https://doi.org/10.54613/ku.v1i1.665
Tojikarimova Moxira. (2023). bolalarning psixologik rivojlanishida elektron resurslardan foydalanish. International Multidisciplinary Journal of Universal Scientific Prospectives, 1(1), 20–25. Retrieved from http://izlanuvchi.uz/index.php/iz/article/view/5
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2024 Moxira Tojikarimova
Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-NonCommercial» («Атрибуция — Некоммерческое использование») 4.0 Всемирная.
Условия лицензии
Эта работа доступна под лицензией Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License. Чтобы просмотреть копию этой лицензии, посетите http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ или отправьте письмо по адресу Creative Commons, PO Box 1866, Mountain View, CA 94042, США.
По этой лицензии вы можете:
Поделиться — копируйте и распространяйте материал на любом носителе и в любом формате.
Адаптируйте — делайте ремиксы, трансформируйте и дорабатывайте материал.
Лицензиар не может отозвать эти свободы, если вы соблюдаете условия лицензии. На следующих условиях:
Атрибуция. Вы должны указать соответствующую ссылку, предоставить ссылку на лицензию и указать, были ли внесены изменения. Вы можете сделать это любым разумным способом, но не таким образом, который бы предполагал, что лицензиар одобряет вас или ваше использование.
Некоммерческое использование — вы не имеете права использовать материал в коммерческих целях.
Никаких дополнительных ограничений. Вы не имеете права применять юридические условия или технологические меры, которые юридически запрещают другим делать все, что разрешено лицензией.