"Паблик Рилейшнз" нинг фирма товарларини сотиш ҳажмини оширишдаги ўзига хос хусусиятлари

Авторы

  • Elshod Umarov Nordic International University

Ключевые слова:

Public relations, Public relations mezoni

Аннотация

"Паблик рилейшнз" терминининг инглиз тилидан таржимаси "ташкилотларни жамоатчилик билан алоқалар"ини билдиради. "Паблик Рилейшнз" маркетинг коммуникациялари тизими нуқтаи назаридан таърифланганда, коммуникаторнинг мақсадларига эришиш доирасида тўла ва обектив ахборот асосида ташкилотнинг ўз мақсадли аудиториялари билан уйғун коммуникациялари тизимини шакиллантиришни англатади.

Библиографические ссылки

Khotamov, I. S., Umarov, E. G., Kuznetsov, V. P., Smirnova, Z. V., & Kutepov, M. M. (2023). Digital Transformation in the Modern Educational System. In Anti-Crisis Approach to the Provision of the Environmental Sustainability of Economy (pp. 195-199). Singapore: Springer Nature Singapore.

Загрузки

Опубликован

2024-03-30

Выпуск

Раздел

Тематические исследования

Категории

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

1 2 > >>